Logo

Velkommen til vår nettbutikk



Velkommen
Vi ønsker deg velkommen som kunde hos oss. Vi prøver til enhver tid vårt ytterste for at du skal bli fornøyd på alle måter. Vi jobber hardt med å videreutvikle nettløsningen og gjøre stadig flere produkter tilgjengelig for deg.


Viktig informasjon
Om du har hotmail, msn, gmail, yahoo, etc. så kan ordrebekreftelsen noen ganger komme i "søppelbøtten" for useriøs e-post. Anbefaler at du sjekker denne om du ikke får din ordrebekreftelse. Har du ikke fått bekreftelse i løpet av 2 timer så sender du oss en e-post så skal vi få vi sjekket opp om din ordre er korrekt plassert i vårt system.


Generelt
Salgsbetingelsene gjelder for alle salg av varer og tjenester (produkter) fra 
www.kortterminal.no til forbruker.

Salgsbetingelsene utgjør sammen med din bestilling, bekreftet gjennom en ordrebekreftelse, det samlede avtalegrunnlaget for kjøpet.
Salgsbetingelsene og annen informasjon på 
www.kortterminal.noer bare tilgjengelig på norsk.


Definisjon av parter
Selger er: 
OfficeLink AS , Storgata 48,  8004 Bodø E-post:    kortterminal@officelink.no 
Tlf:          40000 300 
Orgnr:     985406596 MVA
OfficeLink AS blir i det følgende benevnt som vi, oss eller
www.kortterminal.no 
Kjøper er: Den person som er oppgitt som kjøper i bestillingen, og blir i det følgende benevnt du, deg, din eller de.

Bestillings- og avtaleprosess
Din bestilling er bindende når bestillingen er registrert på vår server (datamaskin). Vi er samtidig bundet av din bestilling hvis denne ikke avviker fra det som er tilbudt av oss i vår nettbutikk, vår markedsføring eller på annen måte. Du har likevel rett til å gå fra kjøpet i henhold til lov om angrerett.

Når vi mottar din bestilling, vil vi bekrefte ordren og automatisk sende en ordrebekreftelse til deg. Les nøye gjennom ordrebekreftelsen når du mottar den, og undersøk om ordrebekreftelsen er i overensstemmelse med bestillingen.
 

Opplysninger gitt i nettbutikken
Vi tilstreber å gi våre kunder så korrekt informasjon om våre produkter som mulig. Vi tar imidlertid forbehold om at skrive-/ trykkfeil kan forekomme, noe som kan innebære at vi ikke kan levere i henhold til informasjon gitt i vår nettbutikk, vår markedsføring eller på annen måte. Vi reserverer oss for skrivefeil og eventuelle prisforandringer.

Videre forbeholder vi oss retten til å kansellere din bestilling eller deler av denne, dersom produktet er utsolgt. Om varen er utsolgt, vil du få melding om dette, eventuelt sammen med informasjon om hva vi kan tilby i stedet. Du vil få muligheten til å akseptere vårt nye tilbud med de endringer vi angir i forhold til din bestilling, eller kansellere bestillingen.

 

 

Ansvar
OfficeLink AS er ikke ansvarlig for bruken av våre produkter. All bruk skjer på eget ansvar.



Priser
Alle priser er inkludert merverdiavgift, men eksklusiv frakt.
Eventuelle prisendringer som skjer etter bestillingstidspunkt som ikke skyldes feil får ikke tilbakevirkende kraft.

Betaling
Du kan velge mellom flere betalingsmåter hos oss;

Kredittkort
Kjøpesummen gjøres normalt opp ved bruk av kredittkort (Visa og Mastercard).
Når du betaler med kort blir kjøpesummen reservert på din konto når du sender bestillingen.
Summen blir imidlertid ikke trukket fra kontoen før produktene sendes fra oss. Er du under 18 år kan du bare handle på postoppkrav eller ved forskuddsbetaling. Du kan også få en myndig, for eksempel en foresatt, til å foreta handelen for deg. Det er trygt å handle med kort hos
www.kortterminal.no. Når du taster inn ditt kortnummer blir dette sendt kryptert til Netaxpet. Dette betyr at ingen kan lese ditt kortnummer (selv ikke vi som jobber hos www.kortterminal.no ).

Postoppkrav 
Ønsker du varene tilsendt i postoppkrav (betal når du henter varen på ditt postkontor), tilkommer et gebyr på kr. 99,- i henhold til Postens satser.  Postoppkrav kan kun benyttes av kunder i Norge.


NB!!! Postoppkravspakker som ikke blir løst ut:
Blir ikke pakken hentet så ser vi oss nødt til å fakturere Deg for våre faktiske fraktkostnader sammen med ett gebyr på kr 299.- Dvs. en regning på kr 587.- fra OfficeLink as

Om dette gebyret sammen med portoutgiftene ikke er betalt innen forfall på faktura som da blir utsendt, så vil vi oversende kravet til vårt inkassobyrå "Solvent AS" for videre inndrivelse.
 
Når bestilte varer ikke hentes
Dersom du ikke henter pakken og forholder deg ellers helt passiv, vil du ikke ha oppfylt kravene som stilles til deg i henhold til Angrerettlovens meldeplikt §11 og §13, og mister således retten til å gå fra avtalen. Som følge av påløpte kostnader rundt ordren blir dette viderefakturert til kunde med kr 587,- som dekker våre kostander tur/retur inkl. ett gebyr på kr 300,-. Det er ufravikelig kundens ansvar å hente varen selv om det kan hevdes at hentebilag ikke er mottatt da det fra vår side blir det utsendt en sendings e-post med sporingsinformasjon, samt at ordren kan følges på "Min konto" med detaljert forsendelsesinformasjon. Dersom det er gjort noen feil fra vår side, f.eks feil oppkravsbeløp uten at dette meldes fra vil du også motta en slik faktura.


Levering og forsinkelse 
Vi benytter i all hovedsak Posten Norge som transportør. Ved mistanke om skade under transport må transportør kontaktes så raskt som mulig, for eksempel Posten Norge AS (Gjelder varer som er sendt med registrert pakkesending, andre sendinger er selgers ansvar). Levering/forsendelse av produktene skjer normalt innen neste virkedag. Fremsendingstiden til Posten er normalt 1-3 virkedager i Norge, og fra 2 dager og oppover til utland.
Vi har risikoen for produktene inntil de overtas av deg, det vil si når du har fått produktene i din besittelse. Dersom leveringen av produktene blir forsinket, vil vi gi deg informasjon så fort vi har kunnskap om det, sammen med informasjon om og eventuelt når levering kan skje, eller om produktet(ene) er utsolgt.

Alle leveringstider som blir oppgitt av oss må anses som veiledende.



 

Undersøkelse av produktene
Etter at du har mottatt produktene, bør du, så snart du har anledning til det, undersøke om leveransen er i samsvar med ordrebekreftelsen, om produktene er blitt skadet under transporten, eller om produktene ellers har feil eller mangler.

Reklamasjon/Garanti
Reklamasjon/garanti se Officelink AS sine generelle betingelser.
 
VIKTIG: Eventuelle returer må ikke sendes til oss i oppkrav!
Ekstrakostnadene dette påfører oss vil bli belastet deg, og i verstefall så vil ikke pakken bli hentet ut av oss noe som betyr at pakken går i retur og dette gir deg ekstra kostnader.
Ta kontakt med oss og gjør avtale før du returnerer varer.  

Returadresse
OfficeLink AS
Storgata 48          
8006 BODØ

Merk pakken med "ordrenummeret" du har fått ved bestillingen.
  
Dersom det har forekommet skrive- eller trykkfeil av vesentlig størrelse fra 
www.kortterminal.no sin side, i annonser o.l. og/eller i nettbutikken, kan www.kortterminal.noensidig endre, slette eller avvise ordre. Dette gjelder selv om kunde har mottatt ordrebekreftelse eller lignende. Slike feil må imidlertid korrigeres i løpet av rimelig tid etter at feilen er oppdaget. Retten til reklamasjon følger forøvrig av kjøpslovens frister.


Endring i vilkår
www.kortterminal.noforbeholder seg retten til å endre nåværende vilkår, herunder som følge av endringer i lovgivningen.


Informasjon på nettsiden
Ethvert bilde, tekst eller informasjon som vises på 
www.kortterminal.nokan ikke reproduseres på noen måte uten vår tillatelse, og dekkes av Åndsverksloven. Gjengivelse av alt innhold på denne nettsiden er strengt forbudt.
www.kortterminal.no forbeholder seg retten til å endre innholdet på dette nettstedet, dets innhold og funksjoner uten forvarsel.

Fraktinformasjon

Alle varer blir sendt med Posten Norge AS. 
Du som kunde kan velge å få bestillingen tilsendt via brevpost. 
Dette har en fastpris på 39,- i frakt.
 
Brevsendinger er ikke forsikret mot tap/skader.OfficeLink AS er ikke ansvarlig for brevsendinger som blir borte.

Større pakker eller bestillinger av høy verdi anbefales å sendes med sporing. 
Pakkepost har en fastpris på 99,-  og fri frakt på bestillinger over 1000,-
Vi tilbyr da vanlig pakkepost for privat. Og bedrift dør til dør om det er selskap som handler. 
I tillegg kan man få ekspress om det haster. Her gjelder egne priser.

Betaling & Sikkerhet
For å kunne betjene deg på best mulig måte, er det nødvendig at vi har tilstrekkelig informasjonen om deg som kunde. Etter en gjennomgang av hva som er lagret av informasjon om våre kunder så mener vi at det ikke er sensitive eller kritiske data lagret hos oss som kan misbrukes. Vi kan berolige deg med at våre interne rutiner ikke gir rom for at utenforstående kan tilegne seg sensitiv eller kritisk informasjon. Vår policy er at vi ikke skal selge, bytte eller på annen måte videreformidle informasjon av noen art om deg som kunde til tredjepart.


Hvordan betale med Visa og Mastercard:
Betaling med kredittkort er trygt og enkelt. Du taster inn kredittkortnummeret ditt, utløpsdatoen og en verifiseringskode (CVV2 - tresifret kode bak på kortets signaturdel) og kan deretter vente på leveringen. Ved betaling med MasterCard må du ha mottatt passord for å handle på internett fra din bank for å gjennomføre ett kjøp. Når du legger en ordre hos oss med ditt kredittkort blir det gjort en autorisasjon på kredittkortet ditt. Dette betyr at vi sjekker at kortet er ekte og at det er dekning på det. Vi gjør så en reservasjon, hvor beløpet du handler for blir reservert for sitt bruk. Dette vil si at pengene fremdeles er på kortet ditt, men at de ikke kan røres av andre enn OfficeLink AS så lenge ordren eksisterer. Dersom du kansellerer en ordre vil reservasjonen heves og pengene frigjøres på kortet ditt (innen to "bankdager").
Det er først når vi har pakket varene ferdig og har klargjort pakken for forsendelse at pengene blir overført fra ditt kredittkort til oss.
Kort som godtas: Når du kjøper via Internett kan du betale med Visa eller MasterCard/.

Postoppkrav:
Ved betaling over postoppkrav, er ingen sensitive eller kritiske data lagret.
Servicepakke med postoppkrav vil si at du får en lapp i posten (evt. sms om du velger det i fraktbildet) om at det er kommet pakke til deg på ditt lokale postkontor. Du betaler pakken i skranken på posten når du henter den. Oppkravsgebyr inkluderes i ordrebekreftelsen, denne servicen av Posten koster for tiden kr. 99.-


Generelle vilkår >>